Моделі

Асистанс

Для всіх клієнтів, які придбали автомобілі ALFA ROMEO, діє програма «Асистанс». Програму розроблено з метою підвищення лояльності клієнтів до автомобілів виробництва FCA. та зміцнення позицій концерну на ринку України. Програма «Асистанс» діє на всій території України та містить в собі безкоштовну інформаційну та організаційну підтримку клієнтів, допомогу в разі ДТП, технічну допомогу, а також, за необхідності, послуги евакуатора, послуги з бронювання номерів у готелях, допомогу у придбанні проїзних квитків, та інше.

Перелік Асистанських та Інформаційних послуг

1. Інформаційні послуги.

1.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру;
1.2. Інформацію про місцезнаходження, адресу та телефони:
1.2.1. станцій технічного обслуговування;
1.2.2. дилерських центрів;
1.2.3. автозаправних станцій;
1.2.4. послуг евакуатора;
1.2.5. аварійного комісара;
1.2.6. послуг таксі;
1.2.7. готелів;
1.2.8. державної автомобільної інспекції;
1.2.9. медичних установ;
1.2.10. страхових компаній та ін.
1.3. Організація конференц-зв’язку;
1.4. Консультації при поломці:
1.4.1. технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку та строках проходження ТО;
1.4.2. передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
1.4.3. пошук необхідної інформації в мережі Internet;
1.5. Консультації при ДТП:
1.5.1. порядок дій на місці ДТП;
1.5.2. юридична підтримка;
1.5.3. загальний порядок звернень до страхової компанії;
1.5.4. порядок оформлення документів;
1.5.5. інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
1.5.6. консультації лікаря по телефону;

2. Організаційні послуги.

Послуги з організації надання послуг Клієнту, без подальшої оплати.
2.1. У випадку поломки:
2.1.1. виклик служби технічної допомоги:
2.1.1.1. заміна колеса;
2.1.1.2. доставка палива;
2.1.1.3. підзарядка акумулятора;
2.1.1.4. аварійного відкриття дверей;
2.1.1.5. відігрів замків дверей та багажника;
2.1.1.6. буксирування з проїжджої частини;
2.1.2. виклик евакуатора;
2.1.3. у разі поломки автомобілю під час подорожі:
2.1.3.1. пошук та бронювання номеру в готелі;
2.1.3.2. виклик таксі;
2.1.3.3. бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків;
2.1.3.4. організація підміни несправного автомобілю;
2.2. У випадку ДТП:
2.2.1.1. виклик ДАІ;
2.2.1.2. виклик служби порятунку;
2.2.1.3. виклик евакуатора;
2.2.1.4. виклик аварійного комісара;
2.2.1.5. виклик карети швидкої медичної допомоги;
2.2.1.6. організація стаціонарного лікування;
2.2.1.7. виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта;
2.3. У разі ДТП або поломки під час подорожі:
2.3.1. пошук та бронювання номеру в готелі;
2.3.2. виклик таксі;
2.3.3. бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків;
2.3.4. організація підміни несправного автомобілю;

3. Послуги евакуації автомобіля в разі настання ДТП або поломки автомобіля.

Надаються в разі настання ДТП або поломки автомобіля, що унеможливлюють, його подальший самостійний рух, без урахування лімітів. Територія обслуговування – Україна;
3.1. Евакуація проводиться з місця настання ДТП або поломки до найближчої СТО, що входить до дилерської мережі імпортера;
3.2. В разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль до іншої СТО дилерської мережі, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця поломки або ДТП, в такому разі Клієнт вимушений буде сплатити різницю відстані між бажаною та рекомендованою Виконавцем за власні кошти.
3.3. В разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль до СТО, що не входить до переліку авторизованих СТО Замовника, в такому випадку Клієнт самостійно сплачує послуги евакуації.
3.4. В разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталося в наслідок участі Клієнта в спортивних змаганнях, Виконавець не бере на себе відповідальність за безкоштовне надання послуг евакуації та технічної допомоги. В даному випадку, всі послуги Клієнт зобов’язаний буде сплатити за власні кошти.

4. Технічна допомога.

4.1. Доставка палива. В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна. Територія обслуговування – Україна;
4.1.1. Клієнту буде організовано доставка палива до місця зупинки транспортного засобу;
4.1.2. вартість 10 літрів палива надається за рахунок компанії «Юніверсал Асістанс», з урахування ліміту - 1 раз протягом Періоду обслуговування.
4.1.2. при подальших зверненнях за даною послугою вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно;
4.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення. В разі непередбачуваної ситуації, коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля стали без результативні. Територія обслуговування – Україна;
4.2.1. Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення;
4.2.2. дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення, та не займається реалізацією, чи організацією придбання нових елементів живлення, їх заміни чи ремонту;
4.2.3. після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги, Клієнт повинен негайно звернутися до СТО дилерської мережі, для вирішення проблеми;
4.2.4. в разі, якщо Клієнт після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги не звернувся до СТО для ліквідації причин поломки, та подібна ситуація виникла повторно, на протязі 1 місяця, Виконавець має право відмовити Клієнту/Замовнику в сплаті послуг повторного виклику служби технічної допомоги, чи евакуації;
4.3. Заміна пошкодженого колеса. В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено, та необхідна його заміна;
4.3.1. Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
4.3.2. Виконавець не займається реалізацією, чи організацією придбання нових покришок, чи колісних дисків, їх заміною чи ремонтом;
4.3.3. Клієнт повинен буде самостійно звернутися до найближчого СТО чи шиномонтажу, для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса;
4.4. Аварійне відкриття замків дверей. Послуга надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку замерзання води в отворах замків, та/або у випадку коли ключі від автомобіля опинилися всередині салона ТЗ, та/або виходу з ладу механізму замка. При цьому обмежується будь-який доступ в середу автомобіля. Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе розблокувати двері.
4.5. Доставка запасного комплекту ключів. Послуга надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку коли клієнтом втрачений (загублений/пошкоджений) основний комплект ключів від автомобіля. Клієнту буде організована доставка запасного комплекту ключів. При цьому Клієнт організовує вільний доступ до запасного комплекту ключів.
4.6. Послуги технічної допомоги, перелічені в п 4.1 (доставка палива), п 4.2. (Запуск двигуна від стороннього джерела живлення), та п. 4.3. (Заміна пошкодженого колеса) 4.4. (Аварійне відкриття замків дверей), 4.5. (Доставка запасного комплекту ключів) надаються без урахування лімітів.

5. Послуги з бронювання та оплати готелю та зворотнього квитка.

5.1. Послуги, що надаються Клієнту в разі технічної поломки автомобілю під час перебування за межам місця проживання. Територія обслуговування – Україна;
5.2. Послуги готелю будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої СТО дилерської мережі, та в разі, якщо:
5.2.1. поломка сталася в нічний час або в часи, коли СТО дилерської мережі не працюють (вихідні, або святкові дні);
5.2.2. якщо автомобіль не можливо відремонтувати на протязі одного робочого дня, та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту наступного робочого дня СТО;
5.3 Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-, 3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії „люкс” або „напівлюкс”. В разі відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати при пред’явлені всіх необхідних документів;
5.4. Для відшкодовування витрат за перебування в готелі, Клієнту необхідно надати наступні документи:
5.4.1. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (готелю);
5.4.2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку;
5.4.3. чек або квитанцію про сплату послуг;
5.4.4. копія паспорта;
5.5. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої СТО дилерської мережі, та в разі, якщо ремонт потребує знаходження автомобіля на СТО не менше ніж 2 доби;
5.6. Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних, або залізничних) до місця запланованої подорожі, або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, та після отримання інформації Виконавцем про закінчення ремонту автомобіля);
5.7. Загальний ліміт на послуги готелю, та послуги зворотного квитка, становить 2 000,00 грн. на рік. У випадку перебільшення ліміту, Клієнт самостійно сплачує різницю.

6. Додаткові сервіси.

6.1. Виїзд комерційної невідкладної допомоги надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку коли в результаті використання ТЗ, внаслідок ДТП водію або пасажирам були спричинені тілесні ушкодження, які потребують невідкладної медичної допомоги:
6.1.1. водію та пасажирам буде організований виклик комерційної служби медичної допомоги. Виїзд здійснюється виключно на місце ДТП.
6.1.2. послуга з виїзду комерційної невідкладної допомоги може бути надана при можливості її надання в даній місцевості та в даних умовах.
6.1.3. загальний ліміт на послугу виїзду комерційної невідкладної допомоги становить 2 000,00 грн. на рік.
6.1.4. у випадку перебільшення ліміту, Клієнт самостійно сплачує різницю.